Elektromos járművek
Az elektromos hajtás evolúciója saját kivitelezésben…”Aki 20 méternél többet megy gyalog, az csavargó!”
Az első…
0,5 KW, az akkupakk a kis vitorlásomat is hajtotta. A rendőr 65 Km/ó-val mért be, de csak röhögött. Sajnos a fék az kevés volt hozzá.
A második…
0,3 Kw-os. Tárcsafék, elől hátul rugózik, dupla sebességváltó, csak 40-el megy, bármikor megáll. Minden darabja – az akkut kivéve – újrahasznosított.
MARIO version…
Szakmai gyakorlaton, műhelyembe járó volt mérnökjelölt kolléga versenymotorja. MVM-futamon kategóriájában mindent megnyert. 2 KW, 80 km/ó, LCD kijelző, ha beszélsz hozzá válaszol.
A tűzgolyó…
Átalakított nagytestű robogó. 3 KW, tárcsafékek, brutális gyorsulás, 3 teljesítményfokozat, MP3 lejátszó, telefon kihangosító, rádió, 2×15 W erősítő, sztereó hangszóró, LED világítás, stb……. IMÁDOM!
Az „AUTÓ”
Mopedautó, Diesel motor ki, felesleges dolgok, tank, variátor, kipufogó ki.
48 V, 3,6 KW motor, processzoros vezérlő, ékszíjas csendes hajtáslánc, digitális műszerek, inverterek, multimédia lejátszó, 110 Aó-rás akku x 4 be. Helyi közlekedésre ideális. Ólom munkaakkuval is 40 km hatótáv. A parkolóban 2 autó között keresztben is elfér. Nem csak 10 millió Ft-ért van elektromos autó.